drzwi szynowe zasuwane

Düwag GT6 Typ Düsseldorf

wózek, środkowy wózek toczny, rozruch rezystorowy. Silniki trakcyjne są samoprzewietrzalne, a wagon posiada hamulce szynowe, tarczowe elektryczne (postojowe) oraz ręczne. Posiada cztery pary harmonijkowych drzwi: I są sterowane przez motorniczego. II - IV są sterowane fotokomórką która zamyka drzwi

Konstal 116Nd

firmy Alstom-LHB oraz środkowy wózek toczny konstrukcji własnej Alstom-KONSTAL. Każdy wózek wyposażony jest w hamulce tarczowe i szynowe. Pierwotne wagony otrzymały jednolite szare malowanie. Od roku 2005 tramwaje zaczęły otrzymywać barwne okleiny reklamowe. Konstrukcja wagonu uniemożliwia otwarcie

ZNTK Poznań Regio Tramp

marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, który zamówiły 2 egzemplarze jednoczłonowe. Pierwszy z nich w kwietniu 2002 rozpoczął testy w Centrum Naukowo-Technicznym Kolejnictwa w Warszawie. Konstrukcja Regio Trampy to jednoprzestrzenne, częściowo niskopodłogowe autobusy szynowe przeznaczone do obsługi

Winda

na wszystkich piętrach zapala się lampka, co nie oznacza, że dźwig właśnie tam przyjedzie, tylko że dźwig jest w użyciu i nie będzie w tym czasie reagował na inne wezwania. Gdy dźwig przyjedzie na piętro, skąd został wezwany, pasażer otwiera drzwi i wchodzi do kabiny, naciskając na ruchomą podłogę. Styk ruchomej podłogi

Konstal 105Na

drzwi.Stanowi on rozwinięcie konstrukcyjne tramwaju 105N, w stosunku do którego zmieniono lokalizację elementów wyposażenia elektrycznego, które przeniesiono spod schodów do szafki na tylnej ścianie kabiny motorniczego, wprowadzono wydzieloną kabinę motorniczego oraz usunięto niewielkie szybki pod przednią

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.